Passa al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: d’octubre 6, 2019

Espais d'opurtunitats

Quan entenem que el mitjà que tenen els infants per aprendre i desenvolupar-se és el joc i l’experimentació, aquesta premissa ens porta, necessàriament, a donar importància a la manera com organitzem els materials i l’entorn de l’infant, en com distribuïm els espais i els dotem d’elements que, efectivament, incitin en ell les ganes d’investigar, de descobrir, de provar...., és a dir, donem importància a crear espais que siguin susceptibles de generar aprenentatge. La possibilitat d’adequar els espais i els materials per dotar-los del màxim potencial educatiu no es redueix només a l’espai interior, a les aules i estances, sinó que també pot incloure els espais exteriors. El jardí de l’escola és un indret on els infants poden actuar lliurement i autònomament, estimulats per les propostes que els ofereix l’entorn. Propostes i distribució dels espais que proporcionen la seguretat necessària per actuar i compartir experiències, sense necessitat de la intervenció constant i d